-bara för att du är bäst nickolina :D

hhejsan alla nickolinas läsare !

jag kommer inte sägha vem de är som skriver än , ni får ju gissa om ni vill :D

för de första :
Nickolina är världensbästastesötasteunderbarastefinaste lillasyster någon kan ha , man kan inte önska sig nå bättre :D
du nickolina är den jag aldrig kommer lämna ur mitt liv , du är den som alltid kommer vara min lillasuster om du så vill eller inte så kommer du alltid vara min bästis+syster!<3

Du är som solen som är starkare än alla moln.
Du är som räddningen mot en blixt som skjuter mot mig.
Du är som de mjuka gräset jag faller på om ja ramlar.
Du är värmen som skyddar mig mot att frysa ihjäl.

jag kan sitta här och skriva hela dagen , hela natten , du kommer ändå inte förså hur mycke du är för mig!
Du är precis allting , allting som gör mig glad !
Du får mig att skratta,och när jag kollar på dig och du skrattar så blir jag bara mer gladare , när jag pratar med dig är jag den lyckligaste flickan i hela unirversum.
Visst , vi träffas inte precis varje dag , men ändå så vet jag har jag har dig även om jag skulle bo på andra sidan jorden!
jag vet att du skulle finnas för mig , !<3
allting du är , de är att du är en sann vänn som jag aldrig kommer lämna , !
Vad som än händer kommer jag alltid finnas för dig <3
du är allt jag vill ha och kommer ha<3
JAG ÄLSKAR DIG MIN LILLA SOCKERTOPP<3
NICKOLINA<3JENNIFER<3
yess , de är jenniferaskebrand som skrev :)(L)
pusssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback