Never say never!

Hejj, sitter åh lyssnar på musik just nu, ska snart göra mig klart för att fara på madickens
julfest, asså på skolan:)
Eller vet inte om jag orkar ;PppP våran är ju imorgon, är JÄVULSKT nervös
över att ja ska tappa texten eller att rasmus ska spela fel lr nått ;$
Iaf, har inte skrivit mycke sista tiden för jag har gjort annat..

JAG HAR SERIÖST BLIVIT VÄRLDENS STÖRSTA BELIEBER!!!!!!!!!!!!!!! svär!!!!

Har thp sett never say never tre kvällar irad nu, blir aldrig less!!
That should be me lixom, tänk att få vara selena gomez...
ÅH;(

Känner att jag borde göra nått annat nu, eller nae, he blir bra att sitta här resten av kvällen as usual..
Lägger in lite bilder och låtar ↓


SÅ JÄVLA KUUUUUUUUUNG!!!!!!!!!!!♥♥
ÄLSKAR DIG GRABBEN<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 PÅ RIKTIGT<3<3<33<<3<3<3<3<3
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Im Overboard.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback