Detta fält måste fyllas i.

Vad heter du? -  Nickolina Carina Nilsson. (Klingstedt)
Vart bor du? - Skellefteå.
Trivs du där? - Helt ok faktiskt.
Har du körkort? - Nope.
Äger du några converseskor? - två st, and i'm proud of it.
Favoritdjur? - Hund.
Vad spenderar du dina pengar på? - Typ kläder&godis.. hehe
Antal kuddar i sängen? - två-fyra st.
Är du allergisk mot något? -  Nae, inte vad jag vet iaf
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Vit?
Vad åt du till frukost? -  Äter inte frukost!
Hur ser du ut idag? - Gråa mjukisar, vit t-shirt, underkläder, nytvättat hår, Easier then ever.
Nästa mål i ditt liv? - Klara morgondagen!
Vad såg du senast på tv? -  Haha typ, julkalendern?
Hur svarar du i mobilen? - Typ hallå, eller hejdetärnickolina.
Vem ringde du senast? - Mamma
Antal timmar sömn inatt? - 6
Sov du ensam? -  Nein

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: - HemLIz
Fick dig att gråta: - none of your business.
Du gick på bio med:  - Linnea.
Skällde på dig: - Mamma, i guess.
Skickade ett e-mail till dig: Ingen jävla aning, kollar aldrig mailen :$

SAKER
Vad är du mest rädd för? -  Att nån i min närhet ska typ, dö..
Vart vill du gifta dig? - Kyrkan?
Vad hatar du verkligen? - bullshit.
STUFF
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja&nej, elr bara om dom går att prata med.
Är du ett hälsofreak? - Kan jag inte påstå att jag är.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ojah, är de just nu..
Några piercings/tatueringar? -  Hål i naveln, tatuering på benet/foten.
Är du ensam nu? -  Nae, eller mamma ligger åh sover ;o
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Sånna som spelas på radion 24/7!
Vill du gifta dig? -  Japp.
Vill du ha barn? -  Yesbox, 2-3 kiids, i would like.

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? -  Don´t think so, huh?
Köpt någonting? -  Nein
Varit sjuk? - Niix
Sagt "jag älskar dig"? -  Skrivit faktiskt.
Träffat nån ny person? -  Jao!
Saknat någon? - Ohyes.
kramat någon? -  Japp!
Haft sex? - nix.

SENASTE

Låt du hörde: - Mange bjuder♥
Film du såg: - Allt för min syster!
Mat du åt: - Kött&Potatissallad
Gången du åt en korv: - Jamendu, det var länge sen.
Människa du slog: Säkert madickN

ALLA MANGLAR PÅ NU, PUSS♥
Hahah, fräshaste b-ruden ever!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback