AWESOME DAG/KVÄLL!!!!!!<3

slutade tio över ett så då cyklade jag och linnea till stan, jag skjutsa henne på hennes cykel;)
sen gick vi åh fikade på waynes, fettgott! haha tjockiiis, iaf, så då satt vi och prata av oss där i typ
en timma, sjukt kul! sen gick vi runt på stan och kika, och gick te rasmus på intersport:) han typ
tvinga mej åh prova 2842u364823 skor -.-'
iaf, sen fick vi idén att gå på bio så då gick vi och bokade två platser längst fram till breaking dawn!
sen gick vi och åt på subway, sjukt kul för de gick förbi ett ''gäng'' med typ 5 killar utanför som börja vinka åh massa x)

iaf, sen gick vi åh prova massa kläder på H&M, sen for vi till bion!

FILMEN VAR SJUKT BRA TYCKER JA, FAST ÄCKLIG NÄR HON SKULLE FÖDA..

sen vare bah sorligt.. grät som ett litet barn :(((
älskar jacob, typ snyggast i världen<3<3<3<3<3<3<3
sen efter bion sprang vi typ runt i salongen och fota åh höll på svamla,
helt kul x)
sen cykla vi hem och typ gapa, ahha vi försökte sjunga men de gick it så bra ;PppPPp






iaf, nu ska jag göra nå annat, puss<3<3<3<3<3<3
BILDER KOMMER SENARE<3
Kommentarer
Linnea den bästa!

AWESOME :-D<3<3<3 göras om snart???!;-+



Men seriöst.. Byt till mitt lag!! Det är såååå mycket bättre;-);-)

2011-12-01 » 00:13:45
URL: http://linneaanii.blogg.se/
Linnea

Sv: men han är så fuuuuul:(:(:( dom passa int;;

edward & bella ant!!?



btw^^ förlossningsscenen va inte scary ::

2011-12-01 » 16:46:38
Anonym

öjj du tjockis. gilla min profilbild på facebook?

2011-12-02 » 21:39:28
URL: http://majasjodiin.blogg.se/
Anonym

anonym^

2011-12-02 » 21:39:44
URL: http://majasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback