Ska försöka skriva ett ganska långt inlägg och sammanfatta den senaste veckan...

Ja jag antar att ni läste rubriken..
har varit ganska tungt den senaste veckan...
dels begravningen då... och massa annat inom familjen och sånt...
i fredags var det begravningen då... och sen efter den gick vi till församlingshemmet och fikade...
då pratade jag också med saga och pontus och sånt... sen var vi tvungen att fara för jag och madicken
skulle med en buss till piteå och hälsa på våran faster. Kusin izabelle var också där och
på helgen gick vi bus eller godis.
Snacka om att vi busade,
vi fyllde brevlådorna med löv, slängde toapapper fulla träden, sprayade toapapper och
tidningspapper på fönstrena som frösfast, dels på postlådorna satte vi fast
en lapp där det stod *snåla jävel* hehe,
aja
vi bet av mashmallows på mitten och kletade fasst på rutorna, och smaschade toapappersbollar på rutorna...
det funkade som bus i alla fall..
det gjorde vi typ klockan ... 2-3? på natten alltså..
sen någon dag gick vi på stan och shoppade och jag köpte
lackleggings, en tröja me puffärmar och lite småsaker :)
vi har varit vakna jättelänge varje natt..
första natten till fyra,
sen fem,
sen typ halv fem ... ;)
och haha jag tyckte de va kul för på fredagen åt vi tacos, lördagen pizza,
söndagen tacos och måndagen pizza AHHAHA
och snacka om mycket godis vi har ätit ;O
hur mycket som helst!
sen for vi hem, eller jag for hem men madicken är där än...
nu sitter jag bara själv här hemma (mamma soover)
och har inget att göra.. blev sen kväll igår och i förrgår också för jag och mamma har varit och ttagit
det sista i lägenheten... Ska dit en sväng ikväll och ta det ALLRA sista...
har inte ätit något på hela dagen idag.. är hungrig :/
aja, nu orkar jag inte skriva mer... eller en sak till
ja pratade med jacob och tobbe typ en timma för en stund sen också, de
va kul, men snacka om svammelpojkar dom är x)
ha det bra, och jag får se när jag skriver nästa gång, brukar bli när jag inte har annat att göra..
men bli inte arg eller något om jag inte skriver ofta, för ni väljer själva
om ni ska läsa min blogg eller inte?

Puss // Kanskenickoo

 

                      ♥

Kommentarer
Anonym

om nån får reda på att det var ni som "busade" kommer dom nog ringa polisen, då ligger ni illa till.

2010-11-03 » 18:09:33
Matilda

Bäääd ni är ;D

2010-11-04 » 03:01:52
URL: http://onlymatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback