Fredag in my - ♥ -

tjooooobre:]
nu äre såhär att jag var tvungen att skaffa en ny blogg för
någon jävel hacka mitt konto på den förra och bytte lösen,
men de var också de sista den personen gjorde, i alla fall
när de har med mig att göra :@
men nu har jag ju en ny bloggg ;)


Har nyss kommit hem från skolan, som sög som vanligt då ;/
ikväll ska madicken på disco så jag kommer vara hemma själv med mamma...
kul för er att veta? aha
ska kolla massa saker på datorn så kanske inte blir så jättelångt inlägg..
känner bara för att lägga mig ner och somna -.-
men de kan jag inte,
först har jag andra saker att göra ;)
t ex som att skriva en såndär bokrecension till svenskan , trååååååååååk!
nu ska jag fixa en header så nästa gång DU kollar kanske jag har en fin header också (a)
eller ja, fin och fin, inget blir fint när jag göre ;p

pussN


alltid seriös... JAOOW ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback