Har varit och fotat mig i en fotostudio idag ;)

antar att dom flesta läst rubriken och ja, den stämmer :)
har varit med mamma och emma till umeå idag där vi fotade oss.
vi var där ca klockan elva och då kan ni ju ränka ut ungefär när vi steg upp :s
inte ok.
då gick vi först på sthhaan och kollade på olika affärer, och fick med mig ett par
röda converse hem ;)
stort plus på de!

jag har ju bilderna på datorn men vet inte vilka jag ska lägga upp.
vi hade tre olika ''teman'' om man säger så,
de första var såklart SKELLEFTEÅ AIK HOCKEY♥
de andra var rockabilly, och de tredje var bara fest typ ;)

det var ASNICE å vara där, för dom styla håret och sminka oss garnfint :)

nu ska jag leta fram nå bilder som ser någorlunda bra ut ,
och vet ni, det var ganska kul för fotografen sa ju som hur vi skulle ''posa'' x)


skellefteå aik i mitt hjärta, forever and always!

dissa facet -.-








rackabillytemat :)




ganska nöjd med denhär, och den som kommer nedanför ;)


mamma gillade den här ^




vissa bilder tycker jag blev tagna lite för nära, men de får duga ändå,
det viktigaste var att vi hade kul, och det hade iallafall jag VERKLIGEN :D



ALLTSÅ DE FINNS INTE ORD TILL ATT BESKRIVA HUR MKT JAG ÄLSKAR SAIK!
SKELLEFTEÅS STOLTHET , OJAAAH :*


nu frågar jag er; hur tyckte ni det verkade och vad tyckte ni om bilderna? :)

kyssN
Kommentarer
LinneaNilssoooooon:]

Snygga!

2011-04-03 » 13:59:58
URL: http://linneaanii.blogg.se/
amandaaa

sjukt fin bästkusin! :* <3

2011-04-03 » 17:10:44
idap

bli modell flicka!

du är asfin! :*

2011-04-04 » 16:11:46
URL: http://idappellikka.blogg.se/
jennnifer!

håller klart med ida, bli modell älskliingen min :)<3

STÅÅÅÅR INTE UUUUT, JAG LÄNGTAR TILLS EFTER SOMMMAREN GUMMMMMAN ;*

2011-04-05 » 19:44:33
Alina

GRYMT SNYGGA BILDER NICKOLINA!

DU ÄR SKITSNYGG:*

DU ÄR JU MODELL. DU ÄR SÅ HIMLA FIN NICKOLINA!

ÄLSKAR DIG!

ÄR VERKLIGEN STOLT FÖR JAG HAR EN SÅN FIN VÄN SOM DU!(L)

2011-04-08 » 16:08:28
URL: http://alinap.webblogg.se/
Alina

GRYMT FINA BILDER NICKOLINA!

DU ÄR SERIÖST MODELL DU ÄR SKITSNYGG!

ÄR VERKLINGEN STOLT ATT JAG HAR EN SÅ FIN VÄN

SOM DU NICKOLINA!

DU ÄR ASSNYGG!:*<3<3<3

2011-04-08 » 16:10:15
URL: http://alinap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback