ni är knas, tjejor ;* <3

EmmaSandström&MatildaLarsson!

På så kort tid har jag lärt känna er väldigt bra och ni är hur snälla som helst!
Ni är så grymt underbara båda två så det finns inte!

Känns redan som om jag kan berätta allt för er, och ni vet
att ni kan göra de för mig också!
Finns alltid här för er, i varmt och kallt!

E n underbar flikka!
M eine Schwester♥
M ongo man är om man it gillar dejj:*
A ntagligen beeeest!?

&

M
ycket söööööööt;*
A ntalle underbar?<3
T ötnos!
I LOVE U
L ätt saknad?
D aaah, hon äer min!?
A jj laww jou!

eeeeeelskar eeeeeeer ttttttttttjejer♥


så fucking söta!


finaste emman i världen!


finaste matildan i världen!
Kommentarer
Maaatilda (:

Söötis!! <3

2011-04-12 » 22:36:58
URL: http://onlymatildaa.blogg.se/
Anonym

äällllassskkaaarr ddeeejjj tötnos<33

2011-04-13 » 15:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback