FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN!!!!

JAG TYCKER ATT ALLA SOM LÄSER DEHÄR SKA FRÅGA NÅGON FJUTTIG LITEN
FRÅGA PÅ MIN FRÅGESTUND!!! :]



har kommit hem för en stund sen och hittade mamma sovandes i min säng, aww ♥
thihi, gullig hon är ;d

annars har det inte hänt ngt speciellt idag förutom att isak kastade en studsboll på min hals
så jag inte kunde andas , tack isak! :$

imorgon ska jag RIDA!?
FATTAR NI RIDA PÅ EN LIVS LEVANDE HÄST!!
ska få rida på majas häst lina (snärtlina)
har ju faktiskt gått ridskola när jag var mindre, men var sjukt längesen jag red ;p

hah, nu ska jag krypa ner bredvid mamma och kolla på någon bra film.
Sen ska jag upp och göra mat, det blir kyckling-nuggets med ris x)

haha


- gråt aldrig över en kille, tänk på mascaran! -

kyssN

så sant så.
Kommentarer
Linnea

1.bästavänn?

2.nån som har förändrat ditt liv?

3.hur många har du varit tsm med?

4.favorit film?

5.vad är det pinsammaste som hänt dig?

2011-02-17 » 19:46:54
URL: http://linneaanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback