lista ;]

- Tre frågor om förhållanden
är du singel? - Jaop ;d
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - a de gör jag.
hur många har du varit kär i? - säger jag inte ;P  

- Tio frågor om dig själv
namn? - Nickolina
när fyller du år? - 25 september
några piercingar? - ja, i öronen ;D
vad har du på dig just nu? - tighta jeans, två linnen och underkläder
vilken årstid är bäst? - vinter (a'
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - ahah, frukost på sängen ? :]
vad tycker du mest om hos dig själv? - håret? fast de kunde varit längre :S 
vad är du bra på? - haha, vet inte ;)
vem älskar du mest på denna jorden? - alla som ingår i min släkt/familj och mina bästa kompisar!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans.
- 6 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - AMANDA&JENNIFER<3
vem är den roligaste av dina vänner? - amanda utan tvekan xD
vem är snyggast av dina vänner? - många ser bra ut!
vem är mest partyprisse? - jennifer ;D
vem är den du helst har filmkväll med? - jennifer eller amanda ;D
vem av dina vänner är mest "evil"? - haha, vet inte ;D
- 9 frågor om din familj
vem står dig närmast? - mamma!
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? -
vem är farligast i din familj? - madicken :$
vem är coolast? - hehe jag?
har ni något husdjur? - a en hund och tre katter x)
vem har du mest gemensamt med? - venne
vem står för underhållningen? thp madicken
vem sover du oftast med? - jag sover själv som person , fast med bambi :]
roligaste kvällen med familjen? - venne
- 9 frågor om idag
vad har du gjort? - vaknat, klätt på mig...
vad ska du göra nu? - skriva klart
har du gjort någor dåligt idag? - säkert
vad har du ätit idag? - mat
har du duschat idag? - nej, ska göra det om tio min 
är du trött nu? - nope
vad händer i morgon? - venne
går du i skolan? - ja
har du varit i skolan idag? - nae:)

- Annat
Har mår du just nu? - bra!
har du piercat dig? - i örona:)
Är du hungrig nu? - njee, kanske lite:)
vad är klockan just nu? - 18.50
vilka sidor på Internet är du inne på nu? - blogg.se & fb
- Familj
hur längesen var det du träffa din morsa? - yesterday
Hur längesen var det du träffa din farsa? - några timmar sen

- Övrigt
Gillar du punk? -  haha vilken fråga, men nej tack!
Har du sminkat dig idag? - yesbox
- Musik
Lyssnar du på musik just nu? - nope
Vilket är ditt favoritband/artist? - ojj, har super många!
Vad gillar du för musik? - bra låtar(A)

- Kläder
Har du fler än fyra linnen? - ofc
Har du fler än 3 jeans? - joo:)
Har du fler än 5 tröjor? - men ja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback