TACK MAMMA FÖR ATT DU GÖR MIG GLAD NÄR JAG ÄR LEDSEN!!

Igår när mamma hämtade mej från skolan och skulle skjutsa mej till bussen
så fick jag veta att det inte blir något ...!
av olika skäl som ni inte behöver veta.
och då börja jag gråta som en gris i typ 40 minuter !
seriöst, har aldrig varit så arg och ledsen förut!

när vi kom hem så frågade mamma mig om jag ville gå på bio eller bowla och
såklart ville jag ju det.

först for vi till ske-hamn och lasta av några däck och gjorde en annan sak,
sen for vi till ica supermarket inne på vintergatan och vi hade typ 2 min på oss så vi sprang:]
Där köpte vi middag i denhär salladsbaren där man får välja vad man vill ha av massor av olika saker,
och sen körde vi till max och parkerade där utanför för att äta och kolla på fyllisar ;]]
haha, normala!
sen när vi ätit for vi till bowlingen och det var ju disco så ett stort + på det!
Mamma vann med en kägla över mej!!!

aja, kul var det i alla fall!

tack mamma för att du får mig på bättre humör när allt annat är skit!
jag älskar dig ♥

det var min fredagskväll och hoppas på att lördagen blir lika rolig!

kyssN





posar'NNNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback