Veckans inköp!

har som sagt shoppat lite i veckan/helgen! :)
jag köpte en mascara och en palett med 36 ögonskuggor i på HM och idag
när jag var i umeå så köpte jag svarta uggs på skopunkten!

Ska se om jag kan fixa några bilder...

 

 uppklickbara!

sen lite småsaker som jag fick av bästa (blivande) mamma EMMA :D<3


concealer
&

LÄKEROL xD

haha, men fatta,
uggsen kostade 99 kronor,
ögonskuggerna 69.90
och mascaran 39.90! ;o

jag tycker dt var sjukt värt ! :D

nu ska jag kolla facebook och lite andra (privata) saker ;))
haha, skriver nog INTE mer ikväll , men man vet aldrig!
ifallinte, så säger jag GODNATT med DENNA bild↓
HAHAHHAHAHA de lagga, srry xDD

kyssN
Kommentarer
saga

uggsen är väll inte riktiga för då skulle de kosta nå me 1000 kronor :)

2011-03-01 » 16:48:23
URL: http://ssupersaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback