Hitta en sak på min förra blogg.... :'(

http://kanskenicko.blogg.se/2010/october/therese-westermark-031010.html

det går inte en ända dag utan att jag tänker och saknar dej !
varje dag ställer jag frågan; varför?
även fast jag vet varför så kan jag inte fatta det.
man säger '' livet är inte alltid rättvist '' och då säger jag,
Nej, verkligen inte!

du är en ängel, du var en ängel och du kommer alltid vara en ängel!
vi saknar dej i massor, älskade lilla vänn!

Leende läppar, gråtande själ.
Hemska tankar, fast jag vill väl.
Ledsna ögon, falska skratt.
Kalla tårar som faller var natt.
Stark på utsidan, svag där inne.
Mörka stunder, i mitt sinne.
Jag bär en mask som ingen kan se.
Det är den som hjälper mig att le.
Varför, är det bara jag som vet.
Mina tårar har blivit min hemlighet.
Ingen kan föreställa sig hur mitt liv ser ut.
Men snart, ja mycket snart, tar allt slut…

En lycklig saga som plötsligt försvinner,
ett hastigt farväl och tårar som rinner,
munnen skrattar och hjärtat gråter
han gick och kommer aldrig åter

Therese Westermark, universums finaste ängel♥
Kommentarer
Alina

Nawwwwwwwww:*

ÄLskar dig med!(L)

Du är bäst<3<3<3

2011-03-29 » 18:46:55
URL: http://alinap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback