s*tans f*tth*lvete...

ååååååååååååh, finns inga biljetter kvar te hockeyn så jah kan it fara !!!!! ;@
nu är jah arg!
då blir dt väll åh sitta i den här gula soffan resten av kvällen å glo sönder tvn då...
kul liv osv...

kul inlägg dehär blev, javet.

de ända bra med den här dagen var ju thp att jah vann en biljett te
tre kroners match, mot lettland...
får se om ja far lr it...

nu ska jah göra ngt annat, har massvis med bilder ja skulle vilja visa er på massa
saker , OCH jag tror jag ska göra de också!


mina ööööööögon, och mobbas INTE!


(mörk bild) ny jacka, kort i midjan.

två nya bikiniöverdelar!


jag, julia, julia och maja! haha och den älskade basketbollen:*


mitt utslag :(


och min älskade älskade älskade älskade älskade ÄLSKADE hund♥


den bjuder jag på....

kyssN
Kommentarer
amanda

fint lila hår ;D

2011-03-29 » 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback