Svar te anonym;

haha, har du tänkt att jag ska svälta eller? ;)
måste ju hur som helst få äta, fast jag har feber + ont i halsen ;)
tror d hade varit en annan sak om jag haft magsjuka eller något annat,
men alltså, även fast jag är sjuk gör ju jag vad jag vill :)?
och btw; tog faktiskt en alvedon innan jah for, så hade inte feber
samtidigt som jag var och åt :)

Och en till sak, varför vara anonym på en sån fråga? (a' inte precis så jah blir sur eller nått :)<3




ah, som vissa kanske läste ovanför så har jag kommit hem från sthaaaen nu ,
och fattar ni hur gott de var ;D
det var fullbokat inne på självaste tatung, så vi fick sitta i baren till olles å äta ist ;)

jag tog grillspett åh pommes, hihi... tjock! ;D



STORT PLUSS PÅ DE ^^

kyssN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback