hahahahahhaha, ja vad ska man säga?;)

ang förra inlägget (A)
min bruur är ganska rolig:]



sitter faktiskt hemma hos han just nu i soffan, han
serpå fotboll, de är thp barcelona som möter manchester united (stavning?) :)
och vet ni,
just nu sitter jag och skriver med anna-lena och jag kanske ska komma upp till dom på tisdag, efter skolan thp :D
alltså, fett kul de kommer bli isf!

iaf, idag var vi och kollade på huset och det rummet jag ska få är ganska stort fast dom som bott
där före har haft två små killar, som har haft inbyggda sängar i väggarna på båda sidorna :$
men där dom har varit ska jag bygga igen och ha ena som ''walk-in-closet'' och den andra som säng, fast de
kommer bli som instängt så ja kommer thp få cellskräck HAHAH (A)

men ah, nu ska jag tjilla vidare, var nyss och köpte en cola och nu vet ni dt;)
kul fakta, iknoooww!

och ja säger de än en gång, tack för den fiiiiiina headern railyyyyy :)♥


finaste amandan i världN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback