Såhär ereeeeeee......

eftersom jag slutar tre varje dag så är jag inte hemma föränn fyra på eftermiddan,
och det är fett jobbigt, men då är de ju typ middagsdags, sen kanske jag vill ta
vara på den LILLA stunden som är kvar av dagen till att göra ngt roligt och inte
sätta mig och glo in i en dataskärm direkt...
så antingen slutar jag helt och skriver när jag känner för det,
eller så försöker jag skriva varje dag, minst ett inlägg
men det kan ju hända att de inte alls blir som jag har tänkt heller :$

aja, nu när jag ändå är här kan jag rabbla upp vad jag har gjort senaste veckan/månaden?


i, vad blir det, lördags for jag, molly, helena och håkan till luleå på toys r us (stavning)
och kolla massa saker och sen vidare mot HAPARANDA för att looka in IKEA ;D
första ggn jag var där faktiskt! ;)

sen har jag bara chilla å levi livet x)
haha nämen drevde lite,
bara tagi de lungt åh ah,
nu ska jag göra nå VETTIGT istället för å sitta
här, eller en sak till;
jag fick 69/75 på engelskaprovet! thihi, ganska nöjd ändå (a'


oh hello!

kyssN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback