SYSTERYSTER♥

maja lindholm,
sen jag träffade dig har allt blivit så mycket lättare!
till dig kan jag komma när som helst, och det kan gälla
vad som helst också! alla minnen med dig alltså, kommer aldrig
glömma grädden eller när vi dog bakom ditt hus, det är minnen
för livet! du är ett av det bästa som hänt mig och jag vet inte hur
jag ska tacka livet för att jag träffade dig. du är som min skyddsängel,
vad som än händer vet jag att du finns där för mig och jag finns för dig också
det vet du! du är den personen som lyser upp min dag!
sen första ögonkastet visste jag någonstans inom mig att det skulle bli jag och du!
jag och du mot världen! tillsammans!
jag vet verkligen inte hur jag ska förklara och beskriva vad jag känner för dig men
jag försöker!
du betyder verkligen allt för mig syster och du är en jag litar på upp till 110%
en vänn som du skulle alla ha, och jag är så jävla lycklig att just jag
träffade och fick lära känna dig!
du är verkligen min bästa kompis!
visst, vi har haft våra stunder då vi bråkat, men vi har också haft de
stunder då vi höll hårt i varandras händer och kände att ingen skulle kunna
skilja på oss. livet förändras med åren och vi dras ifrån varann, men du
ska veta att vad som än händer kommer du alltid finnas i mitt hjärta.
längst in kommer det alltid att finnas ett litet utrymme som tillhör dig,
och då menar jag att den alltid kommer finnas där också!

    

 









 


JAG ÄLSKAR DIG MAJA LINDHOLM!♥

Kommentarer
syrran

Fasen vad glad jag blir!

Älskar dig finaste Nickolina.

2011-05-12 » 15:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback