ska börja med att berätta att du betyder otroligt mycket för mig.
vi har haft våra stunder och det är inget konstigt med det, för det har alla!
vi kan ha så sjukt roligt tillsammans, och varje gång jag är med dig mår jag så bra.
du får mig alltid på bättre humör, och att se dig skratta får mig att bli så glad.
jag kommer alltid finnas här för dig gumman, och med det menar jag verkligen
ALLTID. i alla tillfällen, 24 timmar om dagen, 7 dagar i veckan!
det går inte att beskriva dig mer ord, det gör verkligen inte det.
men jag gör ett försök för att du för en gångs skull ska kunna tro
på vad jag säger och gör. jag vet att jag inte alltid visar det på bästa
sätt men jag älskar verkligen dig! du är min bästa bästa bästa kompis
och utan dig är jag kingen utan k. utan dig är jag ingenting! du finns
alltid där för mig och du är den absolut första jag kommer till om det
är något. jag vet att det går att lita på dig och om du lovar något så håller du det.
nog har du gjort mig besviken nån gång, men sånt händer. det viktigaste är ju att
man blir vänner igen, och det har vi ju blivit! det var en period i 5an(?)
då vi bråkade jättemycket och vi var så ego om vissa saker, för att vi i själva
värket bara ville vara med varandra. jag har svårt att prata om vissa saker med folk,
men med dig kan jag prata om verkligen vad som helst! jag har försökt få till en
liten text som beskriver världens bästa vän, men dom ända fem orden jag
skriver direkt från hjärtat kan jag lova att det är sant!
jag älskar dig linnea nilsson!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback