saknar folket!<3


asså helt 7kt hur mke ja saknar vissa personer just nu!
saknar dom fkng tiderna då allt var perfekt&vi kunde skratta åt allt!
en person som ja saknar sjuuuukt otroligt jävla mycke är SIMON!♣

du är så otroligt fkng saknad brorsan och du förstår it hur mke du betyder för mig!
saknar alla minnen, bland annat när vi alltid låg åh såg 8 mile på kvällarna & dom gångerna
vi hitta på så sjuka grejjer åh göra!

vi måste träffas snart, right?
smsa mej lr nått vännen!


kom ihåg att ja finns för dej alla timmar om dygnet, älskardig!
Kommentarer
Jennifer

Jag tänkter fan säga min åsikt och den är att jag älskar dig som fan och bilderna är skita snygga Babe :*

2011-10-25 » 17:47:40
Jennifer

Komentaren ska vara på bilderna över :) ^

|

2011-10-25 » 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback